KONTAKT
email: info@listwy-rolkowe.pl

tel. +48 797 992 585

tel. +48 71 799 88 71


PYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ !!!

OUR CONSULTANTS SPEAK
ENGLISH AND GERMAN


Taśma hamująca do listwy 100,726,727,728,729
Szybki podgląd
Netto: 15,68 zł
Brutto: 19,29 zł
Zębatka do kapsla 265
Szybki podgląd
Netto: 10,56 zł
Brutto: 12,99 zł
Rolka tworzywowa  NB 40x2,3/ długość 200mm
Szybki podgląd
Netto: 30,17 zł
Brutto: 37,11 zł
Stopka regulacyjna fi122 M16x213mm KO
Szybki podgląd
Netto: 63,52 zł
Brutto: 78,13 zł
Kapsel do rolki 50x1,5mm/263/12
Szybki podgląd
Netto: 21,66 zł
Brutto: 26,64 zł
Stopki regulacyjne fi 50
Szybki podgląd
Strona głównaPolityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego listwy-rolkowe.pl, marki firmy B2B-Europe.pl (Sp. z o. o. Sp. k. NIP 782-253-59-95 ; REGON 301878860).

1. Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego listwy-rolkowe.pl (dalej zwany sklepem lub listwy-rolkowe.pl) reguluje zasady zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie.

2. Reklamacje i zwroty są możliwe wyłącznie w ramach obowiązujących praw konsumenta, a także wyłącznie w przypadku towaru, który posiada wady lub nie spełnia warunków określonych w umowie.

3. Reklamacja musi być zgłoszona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Reklamacje muszą być zgłoszone w formie pisemnej na adres siedziby sklepu: ul. Zwierzchowskiego 5, 61-248 Poznań lub na adres mailowy info@listwy-rolkowe.pl.

4. Reklamacja powinna zawierać:
- datę zakupu
- rodzaj i opis wady (prosimy o dołączenie zdjęć, jeśli towar jest uszkodzony, ma uszkodzone opakowanie lub jeśli dostarczono inny towar niż zamówiony)
- numer zamówienia
- numer rachunku lub faktury
- dane kontaktowe
- nr konta bankowego na jaki ma nastąpić zwrot pieniędzy.


5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji i poinformowania klienta o wynikach rozpatrzenia.

6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zobowiązuje się do naprawy towaru, wymiany na wolny od wad, a w przypadku niemożliwości naprawy lub wymiany - do zwrotu pieniędzy.

7. W przypadku zwrotu towaru, sklep zobowiązuje się do zwrotu otrzymanych pieniędzy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru.

8. W przypadku zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki.

9. Sklep zobowiązuje się do spełniania warunków określonych w umowie oraz do przestrzegania praw konsumenta.

10. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w swojej polityce zwrotów i reklamacji w każdym czasie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.