tel. +48 797 992 585
tel. +48 71 799 88 71
PYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ !!!
OUR CONSULTANTS SPEAK
ENGLISH AND GERMAN
Polityka zwrotów i reklamacji
Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego listwy-rolkowe.pl, marki firmy B2B-Europe.pl (Sp. z o. o. Sp. k. NIP 782-253-59-95 ; REGON 301878860).
1. Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego listwy-rolkowe.pl (dalej zwany sklepem lub listwy-rolkowe.pl) reguluje zasady zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie.
2. Reklamacje i zwroty są możliwe wyłącznie w ramach obowiązujących praw konsumenta, a także wyłącznie w przypadku towaru, który posiada wady lub nie spełnia warunków określonych w umowie.
3. Reklamacja musi być zgłoszona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Reklamacje muszą być zgłoszone w formie pisemnej na adres siedziby sklepu: ul. Zwierzchowskiego 5, 61-248 Poznań lub na adres mailowy info@listwy-rolkowe.pl.
4. Reklamacja powinna zawierać:
- datę zakupu
- rodzaj i opis wady (prosimy o dołączenie zdjęć, jeśli towar jest uszkodzony, ma uszkodzone opakowanie lub jeśli dostarczono inny towar niż zamówiony)
- numer zamówienia
- numer rachunku lub faktury
- dane kontaktowe
- nr konta bankowego na jaki ma nastąpić zwrot pieniędzy.
5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji i poinformowania klienta o wynikach rozpatrzenia.
6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zobowiązuje się do naprawy towaru, wymiany na wolny od wad, a w przypadku niemożliwości naprawy lub wymiany - do zwrotu pieniędzy.
7. W przypadku zwrotu towaru, sklep zobowiązuje się do zwrotu otrzymanych pieniędzy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru.
8. W przypadku zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki.
9. Sklep zobowiązuje się do spełniania warunków określonych w umowie oraz do przestrzegania praw konsumenta.
10. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w swojej polityce zwrotów i reklamacji w każdym czasie.